Ombytning & retur

Returnering

Som privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på.
Varen skal returneres i samme ubrugte stand med alle originale mærker, som ved modtagelsen. Strømpers originalemballage må ikke åbnes. Sker dette bortfalder retur-og ombytningsretten.
Varer eller pakker bortkommet under returforsendelsen refunderes ikke. Vi anbefaler derfor på det kraftigste, at du anvender en sikker transportform, feks PostNords pakkeservice.

I alle vores forsendelser til Danmark vedlægger vi returlabel klar til brug.

Hvis du ønsker at ombytte en vare, er det gratis at anvende den vedlagte returlabel.
Så kan du enten sende os en mail eller vedlægge en seddel i pakken med angivelse af, hvad du ønsker at ombytte til. Hvis det skal gå stærkt, er det hurtigste straks at lave en ny ordre og så få refunderet den gamle.

Hvis du ønsker at returnere varen og få pengene tilbage, er du også meget velkommen til at benytte vores returlabel. Den koster i så fald 50 kr at bruge, hvilket bliver fratrukket i det beløb, du skal have retur fra os.

Pakken sendes til ANNE SAX, Grønnegade 30, 1107 København K.
Returretten kan også benyttes ved at aflevere varen i vores fysiske butik i Grønnegade 30, 1107 København K. I så fald skal varen være i lukket emballage og indeholde en kopi af original faktura. Vores lingeristylister vil udstede kvittering udelukkende for modtagelse af pakken, og returproceduren vil ikke blive håndteret på stedet. Penge kan således ikke betales retur i butikken.
Når vi har modtaget varen retur og set, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderer vi købesummen til dig via den samme betalingsmetode, som blev anvendt ved købet. Ved bankoverførsel er det derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Vi bestræber os på at tilbageføre beløbet samme dag eller dagen efter varen modtages retur, men det kan tage op til 7 dage.
Mener vi, at betingelserne for udnyttelse af fortrydelsesretten ikke er opfyldt, kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse. Returfragt betales af kunden, undtagen ved ombytning.

Ombytning

I alle vores forsendelser til Danmark vedlægger vi returlabel klar til brug.
Hvis du ønsker at ombytte en vare, er det gratis at anvende den vedlagte returlabel.
Du kan enten sende os en mail om dit ønske eller vedlægge en seddel i pakken med angivelse af, hvad du ønsker at ombytte til. Hvis det skal gå stærkt er det hurtigste straks at lave en ny ordre og så få refunderet den gamle.
Varen kan også ombyttes til anden vare i vores fysiske butik ved at medbringe kopi af faktura.

Ved reklamation eller fejllevering

Hvis varen er blevet skadet under transporten, og man kan se det på pakken, skal du gøre PostNord opmærksom på det ved modtagelse af pakken.
Har du fået en defekt eller forkert vare, kontakt os da hurtigst muligt med angivelse af fejlen. Ønsker du at reklamere over en vare, send os da en email med angivelse af problemet og en kopi af fakturaen eller opgiv fakturanummer for en hurtigere sagsbehandling.
Vi anbefaler på det kraftigste, at du ikke tager en vare i brug, før en eventuel klage eller reklamationen er færdigbehandlet.